pomoc

Rejestracja i logowanie

arrow

W jaki sposób mogę się zarejestrować?

  • Zarejestruj się bezpośrednio po tym linkiem Zarejestruj się tutaj
  • Możesz również zaznaczyć opcję „zarejestruj” podczas składania zamówienia.

Jak mogę się zalogować na stronie?

  • Wybierz przycisk „Konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz swój adres mailowy lub login oraz hasło i wybierz przycisk „Zaloguj”.

Zamówienia

arrow

Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?

  • Tak, można dokonać zakupu bez rejestracji. Tracisz wtedy jednak możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia oraz korzystania z dłuższej gwarancji dedykowanej dla zarejestrowanych użytkowników.

Czy mogę anulować zamówienie lub jeden z produktów w zamówieniu?

  • Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, to możesz anulować swoje zamówienie kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta:  tel: + 48 22 394 09 94 mail: sklep@millymally.pl

 

Dostawy i płatności

arrow

Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

  • Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz InPost. Mniejsze paczki wysyłamy również Paczkomatem InPost. O możliwości nadania przesyłki do paczkomatu InPost poinformujemy Cię w podsumowaniu zamówienia.

Jaką metodę płatności mogę wybrać?

  • Możesz zapłacić za pośrednictwem PayU – karta, przelew, BLIK. Udostępniamy również możliwość zamówienia przesyłki za pobraniem. Przyjmujemy również płatności przelewem tradycyjnym. Dane do przelewu dostaniesz w podsumowaniu zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 24h w każdy dzień roboczy (od poniedziałku do piątku)

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

  • Tak, przy uzupełnianiu swoich danych do zamówienia wystarczy wybrać “Wystaw fakturę VAT”

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

  • Tak, nasz magazyn znajduje się pod adresem: Łukówiec 9805-480 Karczew. Pamiętaj aby wcześniej się z nami skontaktować, żeby potwierdzić, że produkt jest już gotowy do odbioru.

 

Gwarancja

arrow

Czy produkty posiadają gwarancję?

  • Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją.

Jak długo trwa okres gwarancyjny?

  • Okres gwarancyjny to 12 miesięcy.

Reklamacje

arrow

Co zrobić, jeśli produkt posiada wadę?

  • Jeśli zauważysz, że otrzymany produkt ma wadę niezwłocznie skontaktuj się z nami. Wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze. 

Gdzie zgłosić reklamację?

  • Prześlij formularz reklamacyjny na sklep@millymally.pl. Formularz znajdziesz w zakładce “Gwarancja” 

Ile czasu trwa naprawa gwarancyjna?

  • Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 4 tygodnie . W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.

Serwis

arrow

Czy możecie mi pomóc ze złożeniem produktu?

  • W razie problemów ze złożeniem produktu skontaktuj się bezpośrednio z naszym serwisem na adres mailowy serwis@pminvestment.pl 

W mojej przesyłce brakuje części do złożenia produktu

  • Prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym serwisem (serwis@pminvestment.pl), doślemy brakującą część.

Zwroty

arrow

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

  • Tak, masz 14 dni na zwrot towaru liczone od dnia dostarczenia przesyłki.

W jakim terminie zwracane są pieniądze?

  • Pieniądze zwracamy na konto w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki.

Kontakt

arrow

Jak mogę się z wami skontaktować?

  •  Istnieje kilka możliwości kontaktu z nami. Napisz do nas na Facebooku, Instagramie lub na adres mailowy: sklep@millymally.pl. Możesz również zadzwonić na numer +48 22 394 09 94 w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.

Jak szybko odpowiadacie na wiadomości?

  • Maksymalny czas odpowiedzi to 24h. Jednak robimy wszystko, żeby odpowiedzi trafiały do Państwa jak najszybciej.

informacje

metody płatności

Płatności dokonasz: PayU,
Visa / Mastercard,
Przelew tradycyjny,
Płatność za pobraniem

dostawa - wysyłka

Wysyłki zamówień
realizujemy za pomocą:
Kurier DPD oraz InPost

gwarancja produktów

Cały asortyment sklepu
objety jest 12 miesieczną
gwarancją producenta

obsługa klienta

Skontaktuj się z nami
tel: 22 394 09 942
mail: info@pminvestment.pl

Pracujemy od poniedziałku
do piątku w godzinach:
8:00 – 16:00

instagram