pomoc
Rejestracja i logowanie
W jaki sposób mogę się zarejestrować?
- Zarejestruj się bezpośrednio po tym linkiem Zarejestruj się tutaj
- Możesz również zaznaczyć opcję „zarejestruj” podczas składania zamówienia.
Jak mogę się zalogować na stronie?
- Wybierz przycisk „Konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz swój adres mailowy lub login oraz hasło i wybierz przycisk „Zaloguj”.
Zamówienia
Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
- Tak, można dokonać zakupu bez rejestracji. Tracisz wtedy jednak możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia oraz korzystania z dłuższej gwarancji dedykowanej dla zarejestrowanych użytkowników.
Czy mogę anulować zamówienie lub jeden z produktów w zamówieniu?
- Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, to możesz anulować swoje zamówienie kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel: + 48 22 394 09 94 mail: sklep@millymally.pl
Dostawy i płatności
Jaki sposób dostawy mogę wybrać?
- Dostawy realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz InPost. Mniejsze paczki wysyłamy również Paczkomatem InPost. O możliwości nadania przesyłki do paczkomatu InPost poinformujemy Cię w podsumowaniu zamówienia.
Jaką metodę płatności mogę wybrać?
- Możesz zapłacić za pośrednictwem PayU – karta, przelew, BLIK. Udostępniamy również możliwość zamówienia przesyłki za pobraniem. Przyjmujemy również płatności przelewem tradycyjnym. Dane do przelewu dostaniesz w podsumowaniu zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 24h w każdy dzień roboczy (od poniedziałku do piątku)
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Tak, przy uzupełnianiu swoich danych do zamówienia wystarczy wybrać “Wystaw fakturę VAT”
Czy zamówienie można odebrać osobiście?
- Tak, nasz magazyn znajduje się pod adresem: Łukówiec 9805-480 Karczew. Pamiętaj aby wcześniej się z nami skontaktować, żeby potwierdzić, że produkt jest już gotowy do odbioru.
Gwarancja
Czy produkty posiadają gwarancję?
- Wszystkie nasze produkty są objęte gwarancją.
Jak długo trwa okres gwarancyjny?
- Okres gwarancyjny to 12 miesięcy.
Reklamacje
Co zrobić, jeśli produkt posiada wadę?
- Jeśli zauważysz, że otrzymany produkt ma wadę niezwłocznie skontaktuj się z nami. Wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze.
Gdzie zgłosić reklamację?
- Prześlij formularz reklamacyjny na sklep@millymally.pl. Formularz znajdziesz w zakładce “Gwarancja”
Ile czasu trwa naprawa gwarancyjna?
- Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 4 tygodnie . W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych – okres naprawy może ulec wydłużeniu.
Serwis
Czy możecie mi pomóc ze złożeniem produktu?
- W razie problemów ze złożeniem produktu skontaktuj się bezpośrednio z naszym serwisem na adres mailowy serwis@pminvestment.pl
W mojej przesyłce brakuje części do złożenia produktu
- Prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym serwisem (serwis@pminvestment.pl), doślemy brakującą część.
Zwroty
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
- Tak, masz 14 dni na zwrot towaru liczone od dnia dostarczenia przesyłki.
W jakim terminie zwracane są pieniądze?
- Pieniądze zwracamy na konto w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki.
Kontakt
Jak mogę się z wami skontaktować?
- Istnieje kilka możliwości kontaktu z nami. Napisz do nas na Facebooku, Instagramie lub na adres mailowy: sklep@millymally.pl. Możesz również zadzwonić na numer +48 22 394 09 94 w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.
Jak szybko odpowiadacie na wiadomości?
- Maksymalny czas odpowiedzi to 24h. Jednak robimy wszystko, żeby odpowiedzi trafiały do Państwa jak najszybciej.